הפסקה

סרטים ודברים אחרים

2010 – How to train your dragon

שווה 2010 – How to train your dragon  הדרקון הראשון שלי  – Dean DeBlois, Chris Sanders

Star 6

אפשר לדבר על דברים שמפריעים בסרט. למשל על כך שהגיבור הוא בערך בן עשר, ונבון וחכם יותר מהמבוגרים. ניסיון שקוף לפנות לקבוצות גיל מוגדרות מאוד. למשל העלילה עצמה, שמהלכה הוא קצת באמת אינפנטילי, ומהותה הוא… נו, נאיבי לכל היותר. (כן, אני מבין שזה סרט לילדים. אך אני מבוגר, וצופה בו. מותר לי להסביר מה מפריע לי בסרטי ילדים). והאם כל זה הוא בעל מסר חינוכי חיובי? ועוד בסביבה מצ'ואית של וויקינגים קצת דוחים הייתי אומר? נו, שויין. כנראה שלא. אך לא בגלל זה הסרט ראוי לצפייה כמובן (אלא אם כן, אתה ילד בן עשר, חנון מצוי החולם על גיבורים ועל הנמר שחי בשלום עם הכבשה).הסרט שווה כי הוא סרט אנימציה מעולה. קרבות האוויר שבו עם הדרקונים הזכירו לי קרבות אוויר של מטוסים במלחמת העולם השנייה. אך כאן זה בא בקלוז-אפ, עם כל הצבעים ופרצות האש כהבל פיו של הדרקון. תענוג.

?ומה אתם חושבים

