הפסקה

סרטים ודברים אחרים

סיכום צפיות של 2011

סיכום צפיות של 2011

ב-2011 צפיתי בסה"כ ב-217 סרטים. זהו גידול של יותר מ-30% מ-2010. אני אמנם לא צופה כמו כל מיני שרופים כמה סרטים כל יום ומבלים בסינמטקים יותר מאשר בבית – אני אדם עובד עבודה תובענית ומרובת שעות, מבזבז הרבה זמן בנסיעה מ- ול-עבודה, מבצע מספר נסיעות עסקיות בשנה לחו"ל, וכמה נסיעות פרטיות, וכמו כן מנהל חיי משפחה, מטפח מספר תחביבים כך שאין לי זמן כמו שהייתי רוצה אולי. אך לעומת התלונות שלי לחוסר הזמן, נראה שמספר הסרטים שאני כן רואה הוא אסטרונומי. איך אסביר פרדוקס זה? טוב… אני רק רואה כמה סרטים יש לראות, אז אין לי זמן לפתור פרדוקסים, צריך לרוץ ולראות את הסרט הבא . שזה בא כמובן על חשבון דברים אחרים ואני מצטער על כך – ספרים למשל. אך בכל דלת שהאדם מחליט להיכנס הוא מפסיד את כל הדלתות האחרות שהוא לא נכנס בהן… דילמת הבחירה תמיד הייתה, ישנה ותהיה בכל בחירה אשר תהיה.

מתוך 217 הסרטים שראיתי על 103 אפשר היה לוותר (זה בסביבות 200 שעות, יותר מחודש עבודה…), 64 היו שווים צפייה ו-50 מומלצים. ביניהם ראיתי סרטים מעולים כמו נאום המלך, לעולם אל תתן לי ללכת,  פריחת הדובדבן, קבר הגחליליות, יוקרה, הכישרון של מר ריפלי, הערת שוליים, מה קרה בגטקה?, 2 עונות מעולות של המלון של פולטי  וגם סרטי מופת כמו קאגמושה, יצרים, הצוללת, לה דולצ'ה ויטה.

?ומה אתם חושבים

